#1 Skrevet September 27, 2012 Som tittel sier, finnes det noen som har dette? Forsker litt på tanken av kun bakhjulstrekk på barføre, også heller spare quattron til vinterstid.. hehe.. Har ikke lyst å ødelegge orginal kassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 Opp.. Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2012 har en 01e cbl kasse du kan få billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2012 Billig snakker vi da? I orden?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2012 Tips.. kjøp en ekstra diff og sveis den. Så bytter du kun diff og slipper å bytte hele kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2012 så det er så enkelt? Ja det hadde jo vært det enkleste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2012 Den er i orden har litt skraping mellom 1-2 ved høyt turtall å litt lyd i 1. gir som ikke er uvanlig på disse. Om jeg slipper å sende den blir vi enig om prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2012 Ok, har jo diesel jeg da så blir ikke like mye turtall.. Slipper nok å sende, ser du holder til på Mo i Rana? Bor jo i mosjøen jeg.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...