#1 Skrevet September 27, 2012 Noen som har en komplett motor fra audi 80 2.0 eller bunndel med blokk fra denne i grei stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 Virkeli ingen som har en slik motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg henta nettopp en 80 avant med 2.0 S motor i som jeg skal hugge. Kjørte bilen hjem i går rundt 4 mil og den virket til å være i ok stand. Vet ikke om dette er noe du kan bruke? Bilen er en 95 modell med ABT motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2012 regner med det da er elektrisk innsprut? usikker på om det går an å få sendt noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Må nok hentes hos meg ja og jeg vet ikke helt hvor du holder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 Da er nok det bare å glemme.. Noen i trøndelag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2012 Haster, ingen som har en blokk/veiv liggende til en 2.0?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Jeg har ei 2.0 veiv liggendes.Veiva kommer fra en 2E motor,den typen uten triggerhjul på veivskinke. Kan sende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2012 du har vel ikke en stk råde også? til langblokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2012 Jo har 4 stk av det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2012 Det er i grei forfatning? Pris på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2012 Skulle være i bra stand ja. Kunne tenkt meg 1500,- for veiv inkl. 1 råde. Frakt kommer i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 2, 2012 kjøpte en hel bil isteden jeg så det trengs ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2012 Helt i orden,enklere det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...