#1 Skrevet September 27, 2012 (endret) Bil: 1994 Audi 80 Competition. godkjent ombygd til S2 karosseri: Bilen ble hellakkert i en ny farge fra Audi i vinteren 2010-2011 som heter Misano red Pearl. Linselykter framme fra RS2. Kanalskjørt fra RS2. mangler nedre dørlister som hører til skjørtene Bride Racing stoler med justering. OMP ratt. understell: Fk Highsport Coilovers, godkjent i vognkort. powerflex foringer i alt. Bremser framme og bak fra 2001 modell Audi S4 stålomspunnede bremseslanger Neuspeed justerbart stabstad bak. Motor/drivverk: 2.2 ABY motor fra 94' S2 5 trins girkasse fra S2 RS2 bakdiff. topp som er planet, byttet tetninger og slipt ventiler/seter i 2011 7A kammer og justerbart kamhjul byttet alt av pakninger og lager i 2011 nye stempelringer Precision 5857 Turbo siemens deka 630cc dyser 034Motorsport innsug Autronic SM3 hiddensprut (plug and play, ingen orginale ledninger er endret.) H-råder 034 high output coil kit komplett bunndel balansert hos EBB TECH Aluminiums svinghjul fra 034Motorsport Ny Sachs performance trykkplate + 6-puck sinterlamell blir montert før salg/bytte 550x300x76 2.5" intercooler motor/gir/diff fester fra 034motorsport alle utvendige motordeler er sandblåst og lakkert på lakkverksted bilen går på E85 (kan mappes på 98 oktan før salg/bytte) mappet på rulle hos Dynoperformance/Raimond Nordnes. 467hk 530nm på bakhjula(kun bremst som rwd, kjører med quattro!) kan leveres med helt orginal motor visst det er ønskelig. mer info og bilder finnes her: http://forum.vacn.no/showthread.php?182445-Audi-80-competition-S2 selges til fordel for banebil. men tar gjerne imot bytteforslag visst det er snakk om en litt spesiell bil pris: 160,000 tlf: 41046752 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2012 Interiørbilder ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2012 interiør bilder skal du få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2012 (endret) Mye jobb og få inn S/RS2 stoler? Ser det mangler spiller, men er alt av stereo fjernet eller ? Er det mye støy i bilen, og hvordan er clutchen og bruke? Som du kanskje merker er jeg ute etter en daily driver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2012 Mye jobb og få inn S/RS2 stoler? Ser det mangler spiller, men er alt av stereo fjernet eller ? Er det mye støy i bilen, og hvordan er clutchen og bruke? Som du kanskje merker er jeg ute etter en daily driver stolene er bare å ta ut, å sette i nye mangler bare spilleren, ellers er alt der. er ikke så veldig mye støy. er 3" eksos på bilen, så den bråker jo mer en orginalt. clutchen er og helt fin å bruke daglig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2012 (endret) var på EU kontroll med bilen i dag. var litt slark i et styreledd på høgre siden, så det skal jeg bytte og ha etterkontroll på mandag eller tirsdag no går bilen på vanlig bf98 bensin igjen trenger bare en pc for å bytte mellom 98 bensin og E85. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2012 Hva er effekten på 98 da? Har en kompis som er int. men han må selge en bil først Om du ikke vil ha innbytte da? 92 merc 500e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2012 Hva er effekten på 98 da? Har en kompis som er int. men han må selge en bil først Om du ikke vil ha innbytte da? 92 merc 500e har ikke hatt den i benken denne gangen, så det vet jeg ikke. mister noen hester på 98 i forhold til E85, men ikke så mye. du får be han gi en lyd fra seg når han har solgt da mercedes er lite intressant for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2012 visst noen er intresserte eller vil komme å se på bilen så kan di sende meg en sms eller ringe meg på 41046752 bilen står i et varmt lokale, klar til levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2012 da har jeg lagt ut annonsen på Finn og http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38140753 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 2, 2012 bumper denne litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2012 (endret) hadde besøk av en fotograf i helga som fikk tatt litt tøffe bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...