Dekk &/eller felger ønskes kjøpt Golf mk1.

Anbefalte innlegg

Trenger et ekstra sett med felger til min mk1 golf, i tilegg skulle jeg hatt piggdegg og sommerdekk. Sommerdekk fortrinsvis 185/55/15 da det er det som er dim på nåværende dekk som står på bilen. Er mest interessert i stålfelger til vinter, men billige alu funker også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger et ekstra sett med felger til min mk1 golf, i tilegg skulle jeg hatt piggdegg og sommerdekk. Sommerdekk fortrinsvis 185/55/15 da det er det som er dim på nåværende dekk som står på bilen. Er mest interessert i stålfelger til vinter, men billige alu funker også.

 

Hei,

 

Kan kanskje hjelpe deg med både sommer og vinter... Har et sett 15" Rial Viper med ok sommerdekk, jeg har hatt de på einser cab, men byttet de ut til fordel for originale snowflakes. Har også et sett 14" stålfelger, veldi like de G60 felgene som er i 15", bare uten plastring. Desse har piggfriedekk som kanskje kan holde ei stund. Greit mønster, men de har begynt å dra på åra. Kan sende bilder på mail/mms om dette er av interesse :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for interessen, men fikk ordna piggdekk med felg nå =) Har vinterdekk på de som står på nå, men stoler ikke på de. Så er bare sommerdekk jeg er på jakt etter nå. Enten gode sommerdekk med stålfelg eller bare dekk og da 185 eller 195/55/15 =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.