#1 Skrevet September 28, 2012 (endret) jeg ønsker da å selge min audi da jeg har mistet interesse for den det er en A4 B5 1.8TS quattro det vil si at den har orginalt 180hk bilen har gått rett i overkant av 215000km og er eugodkjent for under 2 mnd siden det er nye lykter rundt hele bilen byttet til facelift foran fra P&R samt baklykter er også montert simons eksos på bilen det er litt rust rundt bilen men det værste er på venstre forskjerm det andre er bare overfladisk ellers er det med Orginale Audi RS6 felger på 18" med nesten ubrukte dekk på fra Nordex multilink og diverse andre foringer er byttet i forbindelse med eukontroll mer info og bilder kan ses i tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?236690-Min-Audi-a4-1-8TSQ-1998 pris 30 000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2012 bumpidy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2012 bumpy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2013 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2013 Trådstarter har ikke fornyet medlemskapet for 2013. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...