#1 Skrevet September 28, 2012 (endret) Har S2fjærbein forran og bak + traverser tilsalgs med bærebruer og stabstag forran. Selges helst samlet for selvkost 6000,- for fjørbein,nav og spindler 3000,- traverser Send PM eller på 90 57 59 51 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2012 er traversen til 6-trinns kasse? passer eventuelt på s2 coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2012 Skal passe tror jeg. Tror det er til 6trinns men ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2012 har du mulighet til å sjekke opp i det eventuelt? står det noe delenr på traversen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2012 har du mulighet til å sjekke opp i det eventuelt? står det noe delenr på traversen? kan prøve å sjekke imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2012 interessert i stabstaget foran om du skulle finne på å selge det alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2012 interessert i stabstaget foran om du skulle finne på å selge det alene Mulig jeg har ekstra. Skal sjekke senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2012 interessert i stabstaget foran om du skulle finne på å selge det alene Har to typer stag her. Både S2 og orginal ur tror jeg. Hva trenger du?Veit du hvordan det skal se ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2012 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2012 Har du traversen bak med fester for stabstag i ok tilstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2012 fikk du sjekket opp i dette med om det var 6-trinns travers foran du hadde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2012 fikk du sjekket opp i dette med om det var 6-trinns travers foran du hadde? Sendte deg melding tror jeg. Prøvd å finne ut, men ser ikke forskjell. Kan eventuelt ta ett bilde når jeg kommer hjem fra jobb på tirsdag å sende deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2012 vet du hvilken årsmod delene kommer fra? aby eller 3b motor som sto i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2012 vet du hvilken årsmod delene kommer fra? aby eller 3b motor som sto i bilen? Beklager d veit jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 25, 2012 Hadde du fremre nav til S2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 25, 2012 Hadde du fremre nav til S2? Send meg en mld på 90 57 59 51 så sender jeg bilde av det jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 26, 2012 Ser du har nava hvor mye skal du ha for de 2 fremre. Er de med tykkest aksling. og fem hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 26, 2012 Ser du har nava hvor mye skal du ha for de 2 fremre. Er de med tykkest aksling. og fem hull. Kan ikke selge bare 2 nav før jeg eventuelt får solgt noe mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 28, 2012 Nav og spindler solgt. Skjermer og S2 fjørbein ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...