Anbefalte innlegg

Hei.. Vet ikke hvor jeg skal legge denne, så jeg tar en sjangs.

Må vel bytte turboen min om ikke så lenge. Hadde problemer med at den ladet for mye grunnet kokksing av vnt mekanismen. Fikk løsnet mekanismen og fungerte supert i en stund til at jeg målte den ganske nylig hvor den lader en god del mer en hva den skal gjøre. Så hvor anbefales det å kjøpe turbo? Ser etter en overhalt orginal turbo, og kan selvfølgelig bytte inn min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet fra http://turbopower.cz

Overhalt orginaltubro koster ca 2400,- (320 EURO) ink frakt til norge. Så kommer det 25% mva i tillegg. Den prisen er uten bytteordning, har ikke sjekket hva de gir i pant for den gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde ikke det var moms på bildeler,men må betale toll,stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er ikke toll på bildeler, men den må innom tollen og siden den går innom der vil du få et gebyr på noen hundrelapper. I tillegg så må du jo betale moms av prisen du ga på turboen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk anbefalt gikturbo.no og turboservice.no. Handler helst i norge, litt lettere å ta kontakt vis det skulle være noe.

Ser gik skriver:

Garrett og Honeywell har besluttet at VNT turboer skal selges i Ettermarkedet som fabrikk nye enheter. GIK Turbo AS leverer derfor Fabrikk nye VNT turber til byttepris. Vi skal derfor, som før, ha den gamle (stammen) tilbake. Prisene er derfor fremdeles konkurransdyktige.

Tror jeg heller kaster inn noen lapper for en sikkerlig turbo istede for å risikere en slapp overhalt eller brukt turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.