Gledelig nyhet: www.dekkonline.com har begynt å selge nordiske vinterdekk :)

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bare sjekke om dekkonline tilfeldigvis hadde noen vinterdekk som kunne brukes og til min store overraskelse har dem nå begynnt å selge skikkelige nordiske vinterdekk og ikke lenger bare "autobahn-dekka"

 

-Nokian Hakkapellitta R og 7

-Continental VikingContact5

-Michelin X-ice

++

 

Jeg endte selv om med 4 Nokian Hakkapellitta R i 225/40-18 til den nette sum av 7500,- : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godnyhet det, men syns ikke prisen var så altfor lav sammenlignet med norske leverandører som på sommerhjula.. Ga selv 8 for samme dekk i samme dim ferdig pålagt hos en lokal forhandler :) (ingen spesiell rabatt med de eller kundeforhold fra før)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dekkonline.com søkte jeg på nærmeste montasjepartner. Fikk pris på samme dekk der som jeg hadde tenkt å bestille på dekkonline bare for å sjekke. Han lurt på hva jeg betalte på dekkonline, så lå han seg 100 kr under pr dekk:) var forresten conti sport contact 3 i 19 "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekkonline.com har solgt nordiske vinterdekk en stund de, men de har omtrent ingenting på lager. Jeg fant iallefall Hakka 7 der i fjor til en bra pris, men når jeg skulle handle en måned eller to senere så var de ikke å finne, fant de heller ikke noe mer utover vinteren.. litt rart, men nå fant jeg ihvertfall hakka 7 i 255/35/20 til en meget bra pris så da er det vel bare å slå til! :) 11800kr er ikke dårlig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke noen Nokian Hakka R i 225/40-18 der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner ikke noen Nokian Hakka R i 225/40-18 der.

 

se her f.eks ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delticom AG må handle de nordiske dekkene via samme steder som oss som driver dekkbutikker her hjemme, så ring å hør på pris hos din lokale dekksjappe før dere bestiller ;) For kan nesten garantere at f.montert pris "her hjemme" er ingen problem å matche Delticom`s priser for de fleste av oss som er i bransjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delticom AG må handle de nordiske dekkene via samme steder som oss som driver dekkbutikker her hjemme, så ring å hør på pris hos din lokale dekksjappe før dere bestiller ;) For kan nesten garantere at f.montert pris "her hjemme" er ingen problem å matche Delticom`s priser for de fleste av oss som er i bransjen :)

 

Jeg må nesten betale 9k for 225/45-17 hos den lokale dekkpusheren her, og det er 1500,- mer enn hva jeg får 225/40-18 for gjennom Delicom. det forsvinner en 500lapp til omlegg men fremdeles er det en del penger spart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i markedet for Nokian Hakka R i 205/50R17, og de får jeg billigere ferdig pålagt lokalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten betale 9k for 225/45-17 hos den lokale dekkpusheren her, og det er 1500,- mer enn hva jeg får 225/40-18 for gjennom Delicom. det forsvinner en 500lapp til omlegg men fremdeles er det en del penger spart.

9k for 225/45-17 er drøy pris ja, så fullt forståelig du handla der isteden. Men som sagt.. fins billige dekkbutikker her hjemme og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten betale 9k for 225/45-17 hos den lokale dekkpusheren her, og det er 1500,- mer enn hva jeg får 225/40-18 for gjennom Delicom. det forsvinner en 500lapp til omlegg men fremdeles er det en del penger spart.

 

Hvor får du lagt om medbrakte dekk for 500kr her i området? Pleier fort å gå med 800-1000kr hvis de i det hele tatt vil ta i dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet mine 225-45-18, Continental Viking Contact 5 ferdig omlagt på felg til den nette pris av 8500,-

 

Dette er samme prisen som den billigste nettleverandøren jeg fant skal ha.

 

Dette var hos Jon's Dekk & Felg i Porsgrunn. Så i tillegg at dekkene var produsert 07/12, så er helt ferske dekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som kanskje er litt av saken her er at dekkonline opererer med den prisen de skal ha for ett dekk.. mens andre firma har ferdig trykte veiledene priser i sine blad.. så ofte når du ringer å spør på pakketilbud får du 20-30-40% rabatt på hva som egentlig står i katalogen.. :) kjøpte i fjor dekkpakke fra terje vold i trondheim med 56% rabatt fra katalog.. 225/40/18 bridgestone blizzak med dotz felger til den nette sum av 11990 :) men sommerdekk derimot, da er det vell ikke så mange som matcher dekkonline...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har dem skrudd opp prisen bra på Nokian Hakka R hvertfall.. Nærmere 2300,- for dekket i 225/40-18.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

taper 1200kr pluss omlegging av å handle på dekkonline da :P god butikk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.