Klarlakk har sluppet på 2006 passat

Anbefalte innlegg

Har en Passat som er regga i Juni 2006.

 

Oppdaget idag at klarlakken har sluppet veldig mye på nedre del av den ene bakdøra idag, vet med sikkerhet at dette er noe som har skjedd veldig fort ettersom at jeg la voks og forsegling på hele bilen forrige helg.

Brukte kun lett lakkrens før jeg la forseglinga, så jeg er 100% sikker på at jeg ikke har gjort noe galt i den forbindelse.

 

Er det noen garanti fra fabrikk på dette med klarlakk som plutselig finner ut at det er bedre steder å være enn på bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ta den med til nærmeste møller og få de til å se på det . på bildet ser det ut for meg som at det er lakkert opp igjen, noe grov overflate på lakken ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ta den med til nærmeste møller og få de til å se på det . på bildet ser det ut for meg som at det er lakkert opp igjen, noe grov overflate på lakken ?

 

Hele bilen er såpass full av grov lakk, tenkte å våtslipe hele bilen for å bli kvitt det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.