#1 Skrevet September 29, 2012 Ja, vinteren nærmer seg, jeg hadde planer om og parkere min S4, men så skal jeg på kurs til ny jobben sørafor... derfor vil jeg ha en bil med kofort (ikke en FETTE stiv golf 1 nedigjennom østerdalen!) denne er convertert til E85 (jonus 480 Chip) det som er spørsmålet er ... altså Jonus har jo sagt den bare vil gå litt fetere når E75 kommer.... men hva mener dere som snakker av egen erfaring, dette er altså ingen hiddensprut, men en chip bør jeg justere ned og kjøre safe? eller kan jeg bare kjøre som før? tips til hvordan jeg kan få den "lett" starta når minusgradene kommer? fungerer vanlig motorvarmer f.eks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2012 Ingen?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2012 Den vil gå fetere med E75 enn E85. Mere lettstartet på E75 enn E85 når det er kaldt, men det kommer helt ann på kvaliteten bak chipen, men er oppsettet riktig bør det starte lett i -20. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...