Eksos til RS4/S4 selges - Sportec rustfri m/ RS4 downpiper

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen papirer på dette, har heller aldri vært borti eksos med det.

Så lenge eksos har cater og ikke støyer for mye så går nok det fint ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer DPene på A6 2.7BT?

 

Det vet jeg ikke, men sikkert noen andre som kan svare på forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de passer hvor mye skal du ha for de da? Trenger ikke resten av eksosen,for det vil ikke passe på A6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i eksosen om den ikke er solgt allerede? Men lurer på hvorfor du skal bytte ut? Skal du hente ut mere effekt av din?

Og hva er prisantydning på felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i eksosen om den ikke er solgt allerede? Men lurer på hvorfor du skal bytte ut? Skal du hente ut mere effekt av din?

Og hva er prisantydning på felgene?

 

Den er ikke solgt ennå, første man med penger ;)

Grunnen til at jeg byttet er at bilen idag har 480hk som helt sikkert blir høyere

 

Pris på felger er jeg ikke sikker på, usikker på salg før de nye er prøvd.....

Får nye felger iløpet av uka, men reiser bort jobb og kommer ikke hjem igjen før 13 okt.

Så skal teste de etter det, trenger nye dekk osv til disse også før prøvemontering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, noe problem for deg å dra til ES å hive eksosen i bagasjerommet før den 9? Evt. at jeg prøver å ordne med noen som kan hente det?

I så fall byr jeg prisforlangende 5,500,- såfremst at det kan ordnes med det jeg nevner her da.

 

Når det gjelder felger så er det vel ikke noe stress for min del før til neste sesong. Regner med uansett at jeg må spare et par dager for å få råd til felgene. Er det skader/skavanker som er veldig sjenerende på dem?

 

EDIT: du er ikke hjemme før 13 ja, da kan vel det skape litt problemer :/

Da får jeg ta det i neste omgang og høre med svigers om å få det med Hurtigruta ved en senere anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt desverre ;) Vis ikke han henter det skal du få det Roger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.