#1 Skrevet April 30, 2005 Har tenkt meg en tur til Valdres på søndag. Lurte på om det er flere fra Oslo området som skal oppover så kan vi kjøre i følge. Bruker vel ca. 2 1/2 time så jeg hadde tenkt å kjøre fra Ski ca 07.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2005 Jeg har planer om en tur til Valdres imorgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2005 Jeg har planer om en tur til Valdres imorgen... Når har du tenkt å kjøre?, og fra hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2005 Når har du tenkt å kjøre?, og fra hvor? Bor i Drøbak. Når vet jeg ikke, men kjører gjerne i følge. Bare si tid og sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2005 Bor i Drøbak. Når vet jeg ikke, men kjører gjerne i følge. Bare si tid og sted Er det tidlig med litt over 7.30 på Tusenfryd?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2005 Vi drar fra Drammen ca 8.15! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24594 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2005 Vi drar fra Drammen ca 8.15! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24594 Kjører dere til Sandvika og tar E16 derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2005 Nei, blir Hokksund, Vikersund ----> på oss. Vi bruker, tja, kanskje 1 time til Hønefoss fra Drammen. Er vel ca 6 mil+. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2005 Da er vi på/i Hønefoss ganske likt. Kan ta følge derifra. Mitt mob. nr. 48 277 577 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2005 Ok! Den er grei! Mitt er 907 82 008, så kan den som kommer først ringe og finne et sted å møtes. Har sett litt på Gulesider, men finner ikke noe bra sted. Er ikke kjent der oppe heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2005 Ok! Den er grei!Mitt er 907 82 008, så kan den som kommer først ringe og finne et sted å møtes. Har sett litt på Gulesider, men finner ikke noe bra sted. Er ikke kjent der oppe heller... Hei! Nord for Hønefoss er det en rasteplass det går ann å stoppe på! Ringet rundt på kart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2005 Er det tidlig med litt over 7.30 på Tusenfryd?. 7.30 på Tusenfryd går fint det. EDIT: Burde kanskje legge meg nå hvis det skal gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2005 Tenkte å slenge meg med på denne kolonna hvis jeg ikke drar enda tidligere. Noterer ihvertfall nummer. På tide å komme seg til sengs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2005 Juhuuu!!! Kanskje kjekt å få seg en dusj før man drar? Møter dere på travbanen, hvis jeg ikke har snubla på veien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2005 7.30 på Tusenfryd går fint det. EDIT: Burde kanskje legge meg nå hvis det skal gå OK, møtes ved rundkjøringen ved parkeringsplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...