#1 Skrevet September 30, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe en RS2 replica frontfanger:) Må passe sammen med B4 skjermer. Mvh Stig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 Henta en rød b4 avant i går med rsr rieger fangere. De er lakkert røde og bilen er ikke kjørt med. En som gav opp å bygge om til RS2.Har de løse, de har ikke vært montert på bilen en gang. Bilder kan jeg fikse først på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2012 Har en jeg, Noe kappa bakside da jeg skulle bruke denne på löpsbilen men blei for trangt. Kommer ifra http://www.acm-ab.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg har.:-) Byttest i 90 fanger.:-)?Da den her er for b4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2012 Vet du om dette er av den typen som passer med Porsche lamper i ? Er noen som er tilpasset Audi 80 V6 lammper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...