#1 Skrevet September 30, 2012 Noen som vet om det er forskjellig ratt stammer/nav på pre facelift og facelift? Eller passer rattene omenannen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2012 Det er skille i 98. Det er et svare leven for å få det til å passe om hverandre. Først er akslingen større på facelift. Bytter du den må du ha slepering til det nye rattet for å få med tute, airbag og blinklysmedbringer. Om du da skifter den så passer ikke nye sleperingen til de gamle bryterne. Prøvde å modde, men det var ikke lett. Om du får tak i nye brytere, passer ikke de nye bryterne på de gamle stikkene. Det var så langt jeg gadd å prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2012 Da er det bare å glemme å få inn et RS4 acantara ratt i en 97 mod... Er 3-eika sportsratt fra før av i bilen... Hmmm. tro om det gå å sveise om navene mellom de to rattene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2012 Jeg har en 98-prefacelift.. samme svartens live der og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2012 Da er det bare å glemme å få inn et RS4 acantara ratt i en 97 mod... Er 3-eika sportsratt fra før av i bilen... Hmmm. tro om det gå å sveise om navene mellom de to rattene.. Får tak i overgangsring på ebay. Jeg har en liggende også. Jeg har en 98-prefacelift.. samme svartens live der og eller? Må bare se på akslingen egentlig. Husker ikke skillet, men er i 98 en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2012 Får tak i overgangsring på ebay. Jeg har en liggende også. Så med den overgangsringen er det bolt onn uten å gjøre noe mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2012 Selve rattet ja, men det er jo alt det andre. DVS airbagkontakt, hornkontakt og medbringer til blinklys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2013 Vet du om RS4 B5 ratt passer på A4 pre-facelift? Har s4 ratt nå vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2013 "s4 ratt" kom også på 95-97 modeller.. det er samme design som på alle andre S-biler fra den tida. Men i 98 som Bjørnar sier så kom det med annen rattstamme og også annet design på rattet. Se i denne salgstråden til Bjørnar så ser du forskjellen på de. Og ja, RS4 ratt passer om du har fraogmed 98 mod prelift! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2013 Har s4 ratt nå. Chassinr mitt sier at det er 98 modell. Så det bør passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...