Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er forskjellig ratt stammer/nav på pre facelift og facelift? Eller passer rattene omenannen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skille i 98. Det er et svare leven for å få det til å passe om hverandre. Først er akslingen større på facelift. Bytter du den må du ha slepering til det nye rattet for å få med tute, airbag og blinklysmedbringer. Om du da skifter den så passer ikke nye sleperingen til de gamle bryterne. Prøvde å modde, men det var ikke lett. Om du får tak i nye brytere, passer ikke de nye bryterne på de gamle stikkene. Det var så langt jeg gadd å prøve..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å glemme å få inn et RS4 acantara ratt i en 97 mod... Er 3-eika sportsratt fra før av i bilen... Hmmm. tro om det gå å sveise om navene mellom de to rattene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 98-prefacelift.. samme svartens live der og eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å glemme å få inn et RS4 acantara ratt i en 97 mod... Er 3-eika sportsratt fra før av i bilen... Hmmm. tro om det gå å sveise om navene mellom de to rattene..

Får tak i overgangsring på ebay. Jeg har en liggende også.

Jeg har en 98-prefacelift.. samme svartens live der og eller?

Må bare se på akslingen egentlig. Husker ikke skillet, men er i 98 en gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tak i overgangsring på ebay. Jeg har en liggende også.

Så med den overgangsringen er det bolt onn uten å gjøre noe mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve rattet ja, men det er jo alt det andre. DVS airbagkontakt, hornkontakt og medbringer til blinklys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om RS4 B5 ratt passer på A4 pre-facelift? Har s4 ratt nå vertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"s4 ratt" kom også på 95-97 modeller.. det er samme design som på alle andre S-biler fra den tida. Men i 98 som Bjørnar sier så kom det med annen rattstamme og også annet design på rattet. Se i denne salgstråden til Bjørnar så ser du forskjellen på de. Og ja, RS4 ratt passer om du har fraogmed 98 mod prelift!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har s4 ratt nå. Chassinr mitt sier at det er 98 modell. Så det bør passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.