#1 Skrevet September 30, 2012 (endret) Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2012 Denne er vel veteran nå? Mulig å få den trillbar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2012 Er vel 2 år til enda, reg i 84. Ja, det er ikke noe problem...har alt av deler liggende, men settes ikke sammen før noen er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2012 Stemmer det ja! Var den gamle typ 85'en til Trond som var skjøtet med en eldre audi 80 ja Jeg kan være int, men må finne ut hva som skjer med verkstedet jeg leier først iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2012 (endret) Dette er en 100% norsk, uskjøtet typ85! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2013 Vurderer salg på nytt, ble ikke solgt pga useriøs kjøper. Fått tak i motor og tilhørende ledningsnett (rekkefemmer 10v), bilen er da mer eller mindre komplett. Noe rustsveising bør påregnes for å få bilen pen, men bærende karosseri (kanaler, avstivninger etc) er helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2013 Tar du den grønne Avanten jeg hadde på funas i bytte da ? (Audi 80 Avant B4 2.6 V6 Quattro Manuell med fult skinn og elvindu hele veien) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2013 Ny pris, 8000 for alt eller 11000 med felger. Kan byttes i B4 eller B3 quattro med 20vt eller V8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2013 Er bilen 4 eller 5 bolt? schmidt felga på bildet er 5bolt, mens bilder av bilen er 4 ... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2013 Whops, la ikke merke til det. Bildet av felgene er illustrasjonsfoto, felg og bil har 4bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2013 Tar den! Sjekk PM Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...