1985 Audi 90 Quattro typ85 8000,-

Anbefalte innlegg

Denne er vel veteran nå? Mulig å få den trillbar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 2 år til enda, reg i 84. Ja, det er ikke noe problem...har alt av deler liggende, men settes ikke sammen før noen er interessert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja! Var den gamle typ 85'en til Trond som var skjøtet med en eldre audi 80 ja :) Jeg kan være int, men må finne ut hva som skjer med verkstedet jeg leier først iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en 100% norsk, uskjøtet typ85! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer salg på nytt, ble ikke solgt pga useriøs kjøper. Fått tak i motor og tilhørende ledningsnett (rekkefemmer 10v), bilen er da mer eller mindre komplett. Noe rustsveising bør påregnes for å få bilen pen, men bærende karosseri (kanaler, avstivninger etc) er helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du den grønne Avanten jeg hadde på funas i bytte da ? :P

(Audi 80 Avant B4 2.6 V6 Quattro Manuell med fult skinn og elvindu hele veien)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny pris, 8000 for alt eller 11000 med felger. Kan byttes i B4 eller B3 quattro med 20vt eller V8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen 4 eller 5 bolt? schmidt felga på bildet er 5bolt, mens bilder av bilen er 4 ... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whops, la ikke merke til det. Bildet av felgene er illustrasjonsfoto, felg og bil har 4bolt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar den! Sjekk PM :) Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.