#1 Skrevet September 30, 2012 (endret) solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2012 har en kompiss som er gal etter frydenlund, skal tipse han om denne ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2012 Og Frydenlund er solgt - cola igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2012 Hva tror du det blir i frakt for colakassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2012 (endret) 170,- er jeg redd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2012 Legg den ut på finn.no. denne kassa er fra 60-70 tallet og det er mange Cola samlere som sikkert vil ha denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2012 Skrik ut om du skal forbi Vikersund en eller annen gang, om du tar med kassa da så kan jeg lette deg for den for en 100-lapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2012 Skrik ut om du skal forbi Vikersund en eller annen gang, om du tar med kassa da så kan jeg lette deg for den for en 100-lapp. Det kan skje - send meg nummeret ditt så kan jeg si fra! Eventuelt noen andre? post er null stress! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2013 løftes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 2, 2013 Hehehe! Den Cola-kassa skulle jeg gjerne hatt! :-) Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2013 (endret) Cola solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...