#1 Skrevet September 30, 2012 Hallo! Er det noen som kan hjelpe meg med å finne senterkopper til disse felgene? Sjekket litt ut på ebay, men 4 stk koster jo mer enn hva jeg ga for felgene! Må finnes noe billigere å kjøpe? Takker for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 Ingen som har noen tips her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 bump, trenger fortsatt noen tips her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2012 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2012 vel du kan være heldig å finne noen billige. jeg har leita over et halvt år for å finne til mine bbs rs, fant endelig på ebay.de, men komplette kostet meg 3100,- N.kr. så er nok mulig du må bite i det sure eplet... men sjekk ut http://www.ebay.de, dem har en del bedre utvalg på bbs tilbehør enn .com sidene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2012 Hva er diameteren på de? 15 eller 17cm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...