#1 Skrevet April 30, 2005 Har tidligre lagt inn ett innlegg om klimaanlegget og en kompressorlyd. Da hadde jeg ingen feilkoder, men i dag fikk jeg det...skal vel ikke si endelig...men gir iallefall litt input til å feilsøke litt mere. 22.1 er AC overtrykksventil er statisk åpen, og AC-kompressor slåes av til den lukkes. 22.3 er AC overtrykksventil sporadisk åpen. Stemmmer godt dette, siden AC slo seg av når 22.1 kom, og når AC slo seg på igjen, kom 22.3. Noen som kjenner til hva som kan gjøres med dette? Vil det gå seg til, hva fører det til hvis jeg ignorerer det en stund? Hvor sitter denne ventilen? Der jeg hører sus når jeg slår av motoren? Skal sies at det kjøler slik det skal. Dog luktet det litt surt i dag, som ei sur kjøkkenfille, men kjørte vifta ei stund så forsvant det. Når jeg hadde den i Econ luktet det ikke...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 Har tidligre lagt inn ett innlegg om klimaanlegget og en kompressorlyd. Da hadde jeg ingen feilkoder, men i dag fikk jeg det...skal vel ikke si endelig...men gir iallefall litt input til å feilsøke litt mere. 22.1 er AC overtrykksventil er statisk åpen, og AC-kompressor slåes av til den lukkes. 22.3 er AC overtrykksventil sporadisk åpen. Stemmmer godt dette, siden AC slo seg av når 22.1 kom, og når AC slo seg på igjen, kom 22.3. Noen som kjenner til hva som kan gjøres med dette? Vil det gå seg til, hva fører det til hvis jeg ignorerer det en stund? Hvor sitter denne ventilen? Der jeg hører sus når jeg slår av motoren? Skal sies at det kjøler slik det skal. Dog luktet det litt surt i dag, som ei sur kjøkkenfille, men kjørte vifta ei stund så forsvant det. Når jeg hadde den i Econ luktet det ikke...! Gjørvel ikke noe om du ignorerer det så lenge det fungerer.. Den ener-feilen da slår jo ikke AC-kompressor inn, mens den 3'er-feilen er der bare fordi det har vært en ener-feil.. Det går bort når du sletter feilminne trur jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...