#1 Skrevet Oktober 1, 2012 (endret) (97 mod) A4 1.8TQ Orginal eksos 250kr A4 1.8TQ Lambdasonde 300kr A4 1.8TQ Starter 400kr Tlf 91751714 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2012 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2012 Har du den delen av eksosen som går fra downpipen/katalysatoren og ca midt under bilen? Den delen med flexirøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2012 hei...hvordan chip er det i hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2012 Har du den delen av eksosen som går fra downpipen/katalysatoren og ca midt under bilen?Den delen med flexirøret? Mulig,men du må ta meg deg hele eksosen skal du ha noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2012 hei...hvordan chip er det i hjernen? Det er litt uvist hva type det er da det satt der når jeg kjøpte bilen,men den gikk helt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2012 okey da byr jeg deg 1000kr for hjernen med chip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2012 okey da byr jeg deg 1000kr for hjernen med chip... Hehe.. må nok opp litt mere i pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2012 hehe får jeg en god pris så kan jeg vuderer det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2012 Mulig,men du må ta meg deg hele eksosen skal du ha noe Pris på hele eksosen fra katalysator og bak da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 18, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2012 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...