#26 Skrevet Mai 1, 2005 Den med svenskeflagget hadde noe imponerende satsing iallefall Men var langt i fra en av de raskere rundt banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 1, 2005 Men mer seriøst.. Når man samler 3000 mennesker på ett sted. Da er det dømt til å komme noen personer som ikke burde vært der. Uansett har ikke detta kniv sakene og sånnt noe med TREFFET å gjøre så da trenger vi ikke snakke noe mer om det. Synes treffet var meget meget bra jeg. Selv med så mye folk gikk det meste helt kurrant og folk fikk kjørt og det var en hyggelig atmosfære hele dagen. Selvfølgelig støtte jeg på noen litt vel fulle folk på slutten av dagen jeg også, men bare overse dem og gå vekk så er det ikke noe problem. "klippe videre på film" Bah 14 timers råtape er allt for mye å jobbe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 1, 2005 Hvor er disse på vanlig lokallagstreff? he he bilde av meg å kona å gitt har vært på et lokallagstreff,blir nok fler etter hvert, men når man jobber skift passer det ikke alltid så bra.Ang han med passaten syns han det er drøyt og kjøre 10 mil en vei for å komme på treff en torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 1, 2005 Fikk ikke helt med meg denne slossinga jeg men, mulig det var etter av vi dro.. Ble det rydda opp i eller? Promillekjøring er iaffal latterlig! Også på bane da? Er han helt 100% idiot eller? Når disse treffa begynner å bli såppas store, kanskje de trenger litt fler folk, eller eventuelt litt mere planlagt opplegg?[/QUOja han er ikke helt i vater, bønner er sånn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 1, 2005 Hvor er disse på vanlig lokallagstreff? Akkurat samme sted som du møtte opp nå lørdag, står dessuten spesifisert med kart i hver tråd for hvert treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 1, 2005 Hvor er disse på vanlig lokallagstreff? Akkurat samme sted som du møtte opp nå lørdag, står dessuten spesifisert med kart i hver tråd for hvert treff jeg vet hvor det er som har jo vært der en gang på torsdagtreff masse hyggelig mennesker selv om jeg ikke kjenner en eneste en av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 1, 2005 tar jeg feil eller er det treff på torsdag som kommer nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 1, 2005 det stemmer, men jeg skal lage en egen tråd på det etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 1, 2005 Noen som har "specs" på den røde S2 coupen med Es-tuning merker på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 1, 2005 Vel det er bilen til Egil som driver ES tuning det, det er gjort en del for å si det slik... Er med KX600 turbo, tung clutchpedal og grøv eksos - du kan jo tenkte deg frem til resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 1, 2005 er vel motoren som en gang sto i Øystein Wiges s2 som er overflyttet til den røde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 1, 2005 Ola, ingen av bildene dine funker. Ikke akkurat nå ihvertfall? Jeg får ta meg en tur siden, når Lurifaks er klar og folk ikke er så hissige! (tragisk) Lånkebanen virker som en kul bane med litt humpetitten her og der Edit: Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av hidden.Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. Kjedelige regler på den serveren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 1, 2005 det er FØRSTE gang jeg har fått det der! Hatt 13 andre VACN gallerier der så, litt moro også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 1, 2005 Fikk ikke helt med meg denne slossinga jeg men, mulig det var etter av vi dro.. Ble det rydda opp i eller? Promillekjøring er iaffal latterlig! Også på bane da? Er han helt 100% idiot eller? Når disse treffa begynner å bli såppas store, kanskje de trenger litt fler folk, eller eventuelt litt mere planlagt opplegg?[/QUOja han er ikke helt i vater, bønner er sånn! Jævla "bønder" som ikke greier å drikke med måte eller være hyggelige i fylla, så meg lei av det jeg også. 2 duster som lekesloss og dultet borti Køntry`n min da jeg skulle dra, fikk det nesten til å boble over. Har vel vært drita på treff jeg og men aldri sloss eller vært ufin på noen måte. Lær dere å drikke, jeg starter brevkurs mot interresse! Lekestue har de på IKEA, der kan mann kaste baller, krype i mørke rør og disse i huske til mann blir svimmel. Etterpå kan mann se Pokahontas på Barnekino inntill mamma kommer og henter deg! Etterlysning til slutt; Noen som tok bilder av den grønne og sinnsyk hissige S6 UrXKøntry`n som sklei rundt på banen eller. "Noen" glemte å ta bilder på treffet Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 2, 2005 Bildene funker ikke nei, vært artig å sett dem.. Må regne med litt bråk og fyll på lånke, det er jo ikke akkurat verdens navle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 2, 2005 som sagt før, det har nå vært så heftig trafikk på den siden at start.no har sperret den, de dukker nok opp igjen om litt skal dere se Imens skal jeg nok høre på skolen etterhvert om jeg ikke kan få lagret litt ting og tang der på et område. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 2, 2005 Kjempe messig treff i helga! Synd det ble så tett mellom bilene av og til, virket som det var flere som verget seg for å gi gass! Men det er vanskelig å få til noe annet med så mye folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 2, 2005 nydelig reklame for pk racing vil jeg si!Har vært på Rudskogen på et treff for maange år siden der han var på samme utested som Ålesundsgjengen utpå lørdagskvelden. Ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen han der når han fikk litt innabords. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 2, 2005 hold dere til temaet nå, og la det som skjedde være en sak Nordmøre Gatebilklubb får håndtere på rett måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 3, 2005 Ble bedt om å gi en uttalelse fra Formannen i NGK, Jan Betten, angående enkelte personers oppførsel på treffet: Nordmøre Gatebilklubb tar sterk avstand fra hendelsen, og vedkommende vil bli bortvist fra fremtidige treff og samlinger arrangert av klubben!!! Slike personer ønskes ikke oppmøtt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 3, 2005 Ble bedt om å gi en uttalelse fra Formannen i NGK, Jan Betten, angående enkelte personers oppførsel på treffet:Nordmøre Gatebilklubb tar sterk avstand fra hendelsen, og vedkommende vil bli bortvist fra fremtidige treff og samlinger arrangert av klubben!!! Slike personer ønskes ikke oppmøtt. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 3, 2005 Jeg var der jeg også, men hadde ikke med meg bil. Det var mildt sagt veldig bra synes jeg. Så at det var litt humpete ja, som jeg har hørt før. Angående drikking, så tok jeg meg noen øl utpå dagen jeg også. Men å oppføre seg slik på et sånt arrangement er uhørt. Enig i det som tidligere er blitt skrevet. Håper på like fine forhold på både Våler og ACR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 12, 2005 Legger inn denne her og slik at det er klart. "Anonymous skrev: Synes vell vaktene burde ha klart å roet ned dette da : http://www.penthausen.net/Media-filer/fight.wmv " For å få en ting klart. Det er jeg som har hostet siden der denne filmen ble lagt ut. Jeg var ikke selv på Lånke, men fikk idag tlf fra PK Racing som fortalte meg en litt annen versjon enn kun det som kommer frem på filmen. Så mye fyll og dop hadde ikke han vært borti på noen biltreff før. Når han da i tillegg blir forhindret fra å dra derfra av en A3 med sjåfør som kjørte i fylla, reagerte han. Jeg hverken forsvarer eller dømmer han, men husk at en sak alltid har to sider, og denne filmen viser bare litt av det som skjedde. Han forklarte kniven (som han forøvrig ikke tok ut av bilen) med at han følte han hadde alle imot seg. Han har i senere tid skværet opp med de det gjelder. Filmen er nå fjernet fra min side, og jeg anser meg som ferdig med denne saken. Dersom noen mener annet, kan de kontakte meg via mail. Mvh Knutis http://www.nordmoregatebilklubb.com/forum/viewtopic.php?p=263#263 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 13, 2005 Uansett hva folk gjør er det aldri forsvarlig å dra kniv. Dette var dessverre ikke det eneste klanderverdige denne ustabile personen foretok seg på Lånke, og han vil bli vist bort fra alle arrangement som klubben arrangerer i fremtiden. Og her er det absolutt INGEN mulighet for diskusjon. Jfr. mitt tidligere innlegg i denne saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 13, 2005 Uansett hva folk gjør er det aldri forsvarlig å dra kniv. Dette var dessverre ikke det eneste klanderverdige denne ustabile personen foretok seg på Lånke, og han vil bli vist bort fra alle arrangement som klubben arrangerer i fremtiden.Og her er det absolutt INGEN mulighet for diskusjon. Jfr. mitt tidligere innlegg i denne saken. Synes dette er en bra holding fra NGK, vise at man tar sånt alvorlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...