#1 Skrevet Oktober 1, 2012 Selger en blokk jeg har stående som tar opp plass. Motor blei plukka ut da blokka hadde skader i sylindervegger, så den må borres. Bilder kan ordnes. H.b.o 500 kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2012 Blokka er komplett, med bunndel,veiv og div løpehjul på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2012 tar den til 500,- jeg, kjekk å ha Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2012 Har nå 2 bud på 500 og en til som er interessert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2012 Bud på 600 har kommet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2012 Hvorfor ikke bare selge til førstemann med penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2012 Fordi noen bor langt unna og trenger frakt i tillegg:-) og jeg vil gi hvem som helst en sjans, ikke noe problem for meg å få det sendt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2012 Helt greit det, måtte bare si det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2012 Skjønner det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) Budrunda stopper i morgen kveld, mandag 22/10 kl 2100:) SOLGT:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...