#1 Skrevet Oktober 1, 2012 er dette rett slik som jeg har sotte veiva? skal sette på ny reim da den røyk for meg å har hatt toppen på overhaling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2012 eller noen som kan fortelle meg hvordan den skal stå, er en "0" og ett strek der som dere ser, hvor skal hva vere.. første sylinder var helt på topp da "0" var nermere kanten der streken er nå så det virker som att nullen skal vere der streken er, men er ikke sikker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2012 Fra tdiclub: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1828974 Automatics (only) use the: -0- mark which must be split by the lower sill of the bell housing window. The Manual uses a solid stamped line that aligns with the triangle cast into the bell housing: > --- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...