#1 Skrevet Oktober 1, 2012 Endelig fått meg til å prøve å starte bilen nå, men det går jo ikke helt etter planen etter mange kinninger og gasspådrag så kom den, men bare på 3 sylindre. har sjekket tenninga, den skal være riktig. og sjekket plugga. 123 får litt mye bensin og 4 sånn passe. etter ca 30 min med 2000 o, så virka det som den siste sylinderen ville henge seg på. men stopper da bilen og prøver så å starte igjen, så er det pån igjen. går bra på 2000, under det så hoster og harker den og smeller i potta innimellom. noen som har opplevd det samme?? Den har forresten stått stille i 3 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2012 Takk for "mye" respons og hjelp. Fant det ut selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg tipper det bare var å bytte dyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2012 Takk for "mye" respons og hjelp. Fant det ut selv.... Hva med å dele hva som var årsaken, slik at andre kan ha nytte av det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2012 Jada jada... takk for hjelpa Joachim. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...