#1 Skrevet Oktober 1, 2012 Om noen har godt tips til en kraftig vifte som bygger lite, (max 7cm) hører jeg gjærne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2012 Biltema ? Brukt 2 stk på min i 2 år uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2012 Spal vifter bygger lite og funker veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2012 Jepp, og Biltema sine er helt like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2012 ok, må sjekke ut da. Har lite plass og relativt liten radiator.. Holder greit under kjøring, men går det sakte så stiger temp ganske fort. Vet at RS2 vifta er særdeles kraftig, Men regner med den bygger mere enn mine 7cm tilgjengelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2012 rs2 vifta bygger sikkert 25cm.. bygd på teknologi fra 80tallet.. Kjøp en av disse du: http://www.spalusa.com/store/main.aspx Kjøpte selv en high performance vifte, blåser tornado nedi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...