#1 Skrevet Mai 1, 2005 Aner ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden så jeg setter den nå bare her Har en Beetle og de har jo skjermer av polyuretan(?) plast. Så har jeg da montert 19" på den og skal senke den 30mm.. Problemet er at når jeg senker den vil dekket "hvile" kant i kant med skjermkanten og ligge oppunder kanten da inpresset på felgen er 35mm og det står min 38mm i vognkortet. Har noen en ide om hva jeg kan gjøre for å løse dette? Er valsing eller noe annet lurt mulig på en skjerm av polyuretan(?) plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 Aner ikke helt hvor jeg skal plassere denne tråden så jeg setter den nå bare her Har en Beetle og de har jo skjermer av polyuretan(?) plast. Så har jeg da montert 19" på den og skal senke den 30mm.. Problemet er at når jeg senker den vil dekket "hvile" kant i kant med skjermkanten og ligge oppunder kanten da inpresset på felgen er 35mm og det står min 38mm i vognkortet. Har noen en ide om hva jeg kan gjøre for å løse dette? Er valsing eller noe annet lurt mulig på en skjerm av polyuretan(?) plast? Vil nok ikke gå å valse men hva med projekt zwo sine skjerm bredere som vag fører, for mer info vedr de kan du kontakte http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=182 BAARD Christiansen han har de på bilen sin plus han jobber i møller systemet og kan sikkert gi deg en pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Njeeeh, vil ikke ha projektzwo skjermbreddere.. ikke i første omgang hvertfall! Men vil et vanlig karosseri-verksted kunne ta seg av valsing av plastskjermer? EDIT: Leste tydeligvis feil jeg, er litt svimmel tror jeg! Men er det ingen andre løsninger enn å sette på skjermbreddere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 Alt er mulig! Du bør kanskje forhøre deg med et firma som driver med plastrep / sveising om hva de kan gjøre for underverker. Lakering må sikkert påregnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2005 Uff, surt detta Men jeg vil ha bilen "original" utvendig bortsett fra noen småting som fjerning av emblemer osv så da bør jeg vel bare dra å høre! Men jeg kan jo også bare kjøpe 2felger med høyere innpress, fordi det er kun framme det er kritisk (tror/håper jeg ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...