#1 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei! skulle sette meg i bilen idag og når jeg skulle starte så fikk jeg start med engang på bilen. Etter 2 sekunder døde bilen og når jeg skulle prøve å starte igjen så hører jeg bare start motoren gå og får ikke noe liv i motoren i det hele tatt. Har full Defa pakke i bilen og det er en rød diode som lyser når alarmen er på og den går av når alarmen er deaktivert.. Men når jeg skulle starte så ser jeg at den blinker rødt.. Kan det være at startsperren på alarmen slår inn som gjør at jeg ikke får startet bilen?? trenger hjelp snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 startsperre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2012 startsperre Hvordan får jeg denne "fjernet" ? Må jeg inn i vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2012 MÅ bilen inn til møller hvis startsperren har slått seg på? Blir dyr fornøyelse hvis det blir at den må inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...