#1 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg TT, type fra 2007 - 2009. Jeg har ikke allverdens peiling på nyere Audi og har da et par spørsmål: 1) Hvordan kan man se at en TT faktisk er en S-line? Merker o.l. kan jo settes på senere? Og betyr S-line-emblemet at understellet er S-line? 2) Er S-tronic slitesterkt, er det dyrt å vedlikeholde? 3) Hva er forskjellene på bruktimportert vs. norskkjøpt? Er det noe utstyr/karosseribehandling som kan mangle på bruktimporterte biler? 4) Har hørt at TT'ene har noe med sveisene (sveisepasta?) som gjør at disse ruster lett. Er det noen som har peiling på om dette stemmer? 5) Hvor viktig er ekstrautstyr i forhold til å selge disse på et senere tidspunkt? For å eksemplifisere, hvilke av disse fremstår som det beste kjøpet? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37419500 (bruktimportert et par måneder gammel) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37082247 (norskkjøpt) Takker for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 Hei Kule biler uansett, og helt konge med S-tronic kasse. 1: S-line utvendig ser du på flere ting, og kanskje spesielt på bakfangeren. S-line er utbygd ganske mye over diffusoren. Innvendig er det vel nesten bare merker og skrift uansett.. 2: Biler med ok km og som har byttet olje på kassen, er det sjelden noe tull med den. 3: Disse bilene nærmer seg 3 og 5 år, så garanti og reklamasjonsrett går mot slutten uansett. Ukjent om det er forskjeller ellers. 4: Ukjent 5: JEG ville valgt: S-tronic, magnetic ride, originale 19" hjul, S-line utvendig og innvendig og MF ratt. Og 200hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2012 Takk for svar! 1: Men S-line går vel også på understellet? Er det store forskjeller mellom standard- og S-line-oppsett på understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2012 Er det ikke 30mm forskjell fra standard da? Mener å huske det.. En på forumet som selger sin TT: http://forum.vacn.no/showthread.php?231907-07-TT-3-2-Q-DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Ok! Er det standard med 30 mm forskjell, eller varierer dette fra modell til modell? Har sett noen biler med S-line merke bak på bilen. Har dette noe med bruktimport å gjøre, eller er det bare noe som påklistret i ettertid? Har sett den allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2012 Ingen som har peiling på hva S-line-merket gjør bak på bilen? Dette må være påklistret etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2012 Biler som har S-Line innvendig og utvendig, eller en av delene, har S-Line merker på bilen. Høres mest sannsynlig ut som det merket bakpå er satt på i ettertid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2012 S-line merket er i hovedsak på framskjermene av bilen. Jeg har s-line merket på framskjermene og quattro merket i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...