#1 Skrevet Oktober 2, 2012 (endret) God kveld! Jeg har noen kvelder nå gjort forsøk på å montere girkasse på Coupe'n min etter bytte av clutch. Lamellen og svinghjulslageret er lina opp, men likevel er det noe som butter. Det kunne se ut som om jeg nesten fikk den på plass i stad, men da i skeiv stilling slik styretappene ikke traff. Noen som har noen hint og vink? Har sliti lenge nok nå føler jeg har liggi noen timer og jukka og rista for å få ting til å entre, men det stopper ca en cm fra målet. Sånn sett virker det som om det ikke treffer lageret riktig, men forholdene skal ligge til rette for at dette skulle gå fint.. Noen som har prøvd det her selv, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg har hatt samme problem et par ganger når jeg har putta 20vt motoren i min audi 80 og da har jeg entra et par skruer og skudd den forsiktig på plass mens jeg har rigla og rista den. Til slutt har den kommet greit på plass, men det er viktig at du bruker en sentreringsdor til å line opp clutchen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2012 Ja, ble så vi dreia en dor, men det viste seg at jeg hadde klart å sentrere med øyemål da jeg monterte clutchen ^^ Og jeg får bare beklage for den tråden her, for det viste seg til slutt at det satt igjen en styretapp fra forrige motor denne girkassa satt på og det ble jo selvsagt krasj Jesus christ at jeg ikke har klart å se denne tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...