Lekker vann inn i bilen, audi s6 c4

Anbefalte innlegg

Hei.

Fått problemer med at det lekker vann inn i bilen, drar ut sikkerhetsbeltene og de er våte + at dørken bak førersete er fuktig.

Noen som har opplevd dette før eller vet årsak til d?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, kansje drenering til takluke, den som går bakover på førersiden, er tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem.. har blåst igjennom den kanalen med trykk luft, sjekka i motor rom for propper og under bilen! Har altså da ikke funnet noe og blir GAL! EN dag ute i regnet og det er en damm i baksetet! står den med fronten i nedoverbakke kommer det også forann.. Noen møller mekanikere som har peiling eller vet om en bra måte og sjekke dette på?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lekkasje i tetningslister ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakning til antennefot?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke tett drenering i bunn av døren heller? jeg hadde sånt problem som dere beskriver, men det var på jettaen jeg hadde, der var det plasten i dørene som ikke var tett.

Jeg bare tenker på at hvis selen er våt så må det jo komme fra lenger oppe, men på S6 så er det vel en IR-sensor i B-stolpen, kan jo være pakningen på den er gåen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de finst jo nåkken stoff du kan sprøyte over bilen og bruke eit slags lys so du ser kor det renne inn då? om eg ikkje tar heilt feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på rengnet ska go seg så blir det å ta en titt på taklukedrenering og ir-mottaker :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannet kom inn gjennom gummibelgen fra dør til bil. Vannet fulgte vacumslangen til sentrallåsn i døra å inn til bilen, flyttet slangen i døra så får se nå når regnet kommet om det ble ok. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka overalt nå og blir gaaal!! har sjekka alle mulige plasser og ting dere har sagt! Ikke i motorrom ikke i takluka ikke i bunnen av døra.. tørka reint og varma opp så alt var tørt og fint! Så sto den 1 dag ute i regn og den var like våt inni, en damm i baksetet! Og da har den bare stått der! blir GAL! Dogger som et helvette og lukter jevlig.. ingen fler tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.