#1 Skrevet Mai 1, 2005 tenkte å valse bittelitt fram på s2n min, noen som vet hvordan man gjør det med innersjermene ved valsing? de vil jo ikke kunne hvile på sjermene lengre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 tenkte å valse bittelitt fram på s2n min, noen som vet hvordan man gjør det med innersjermene ved valsing? de vil jo ikke kunne hvile på sjermene lengre da? Når jeg gjøre valse jobber fjerner jeg de, hva de gjør etter på er opp til dem, noen setter de in igjen og varmer opp m varme pistol og bøjer de opp, på minne biler har jeg fjærnet dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Innerskjermene er såpass stive i seg selv og pågrunn av at de er festet på andre steder,så vil de bli hengende uansett om de ikke får hvile på skjerm kanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Når jeg gjøre valse jobber fjerner jeg de, hva de gjør etter på er opp til dem, noen setter de in igjen og varmer opp m varme pistol og bøjer de opp, på minne biler har jeg fjærnet dem. Hvis du fjerner innerskjermene, vill ikke skjermen da bli veldig utsatt for stensprang fra grus og stener som dekket tar med seg? Har selv valset buene på en golf 4, og der fikk jeg et problem med at dekkene subber i innserskjermene. Har skjært bort en del, men det subber fortsatt i enkelte humper i vegen. Og enda et problem hvis jeg fjerner innerskjermene er at frontangeren ikke har noe og festes i..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...