#1 Skrevet Oktober 3, 2012 (endret) noen her som enkelt kan forklare meg hvordan jeg dmonterer EGR ventil på min 2005 caddy tdi? tenkte jeg skulle prøve og blende den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2012 Vil vel sette feilkode, hvorfor blende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2012 Fordi EGR soter igjen innsuget.. Den resirkulerer eksos, slik at motoren brenner noe av eksosen på nytt. Blir som å puste med en slange i rævva... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2012 Fordi EGR soter igjen innsuget.. Den resirkulerer eksos, slik at motoren brenner noe av eksosen på nytt. Blir som å puste med en slange i rævva... Jeg vet også at det kan skje ved ugunstig kjøremønster, dårlig olje eller dårlig drivstoff feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Det skjer..... Uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 noen som kan svare på spørsmålet i stede for og diskutere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2012 Lokaliser, demonter. Den er veldig enkel å fjerne, sitter på innsuget. 3-4 skruer. Skru løs røret som går til eksosen, og fjerne noe slanger og slikt. Det sier seg selv når du ser det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2012 Vet ikke om det er til noe hjelp men dette er den store samletråden her inne, her finner du diverse bilder som kan hjelpe deg med å forstå hva du skal se etter og kan forvente http://forum.vacn.no/showthread.php?55134-EGR-p%E5-1-9TDi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...