Anbefalte innlegg

Selger en stk helt ny og i uåpnet eske F23 turbo fra franken Turbo http://frankenturbo.com/new/F23.html. Dette har blitt en meget kjent turbolevrandør om man søker på Forumer i USA og England. Har en sånn Turbo montert i S3en min nå, og har tatt inn flere turboer fra franken turbo og har ikke hatt noen problemer med de.

 

Veldig service innstilt firma med en meget god garantid avtale som du kan lese om på siden deres. F23 er en Turbo som bolter rett på orginal manifold,downpipe og har en flow kapasitet lik med den vel kjente og populære GT28RS. men har ca 200omdreininger raskere spool up og er god for 340-350 motor hk. Turbin huset er keramisk coated.

 

Turboen er bolt On på:

Audi S3 210/225HK

Audi TT 225

Seat Leon cupra R

 

Men kan fint brukes på alle modeller med tverstilt 1.8T motor ved hjelp av eksos manifolden jeg selger og noen små modifikasjoner. jeg forklarer gjerne nærmere hva som trengs for og få til dette ved eventuelt salg.:)

 

Selges for 6500kr. Send meg en PM eller Kontakt meg på 976 13 594 for mer info.

 

Har også en noe brukt Rustfri manifold fra franken turbo som den keramsike coatingen har flasset noe på grunn av oljesprut. Ellers er manifolden 100%. grunnet den har flasset noe kan jeg sende den med for 900kr i tillegg.

F23(4).jpg

F23hardware.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst på litt mer power??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom gjerne med ett fornuftig bud!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tips til map til et slikt oppsett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.