#1 Skrevet Oktober 3, 2012 Hei! Har funnet noen tråder om dette, men ser ikke ut som Custom Auto Craft selger til min bil lenger og jeg klarer ikke finne noen andre som er rimelige på denne. Beklager hvis denne infoen er å finne andre steder. Noen som har noen tips? Trenger til en 1991 S2 Coupe. På forhånd takk! -Sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2012 Hei! Har funnet noen tråder om dette, men ser ikke ut som Custom Auto Craft selger til min bil lenger og jeg klarer ikke finne noen andre som er rimelige på denne. Beklager hvis denne infoen er å finne andre steder. Noen som har noen tips? Trenger til en 1991 S2 Coupe. På forhånd takk! -Sven Sikker på at C.A.C ikke har ? kjøpte ivertfall der ifjord til 7a 20v mener den har samme som S2, har du mailet med dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2012 Sikker på at C.A.C ikke har ? kjøpte ivertfall der ifjord til 7a 20v mener den har samme som S2, har du mailet med dem ? http://homepage.internet.lu/customautocraft/typeB3-B4_80_90_S2_RS2.htm#BRAKES Står sold out på alt der nå, men nå har jeg sendt en mail så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2013 fikk du noe positivt svar på denne mailen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2013 Heisann! Fikk ikke noe svar, kjøpte på seekpart24.de Ble omtrent 2300-2500kr ferdig levert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...