#1 Skrevet Oktober 3, 2012 hei. skal selge en scirocco gti mk1 1979. link om bilen: http://www.garaget.org/?car=39701 den står i dag i larvik, den blei lakkert i fjord men ikke helt satt sammen. mangler og sette inn to ruter og sette inn dørtrekk, stoler. oxo må fangere festes på. bilen er bare betalt mva på inn til norge... men med at den er vetran så koster ikke tolla så mye pris ca 35.000,- ta kontakt pr melding eller tlf. mob: 41 60 52 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 Hei Har du sjekka hvor mye det koster ca å tolle den inn i norge eller? =) Mvh Carina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2012 hei. den er på ca 5452,- kroner. =) mvh erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2012 Det var jo ikke mye =) Hvor mange timers jobb ca er det å sette bilen i sammen igjen tror du? er den trillbar for å få med seg? =P Mvh Carina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Det er vel et sted mellom 5-10timer å sette sammen igjen. Hvis du jobber litt hurtig.. Den er kjørbar så det er ikke noe problem å få den med seg. Mvh Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2012 Mulighet for å komme å få titta litt på den en dag eller? Er veldig interessert skjønner du! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2012 Det er bare å komme å se det. Den står i larvik oxo er det bare og ringe meg når du vil komme å se på den Mob 41 60 52 11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2012 supert! da tar jeg kontakt når jeg finner en dag jeg får kommet med nedover =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...