Anbefalte innlegg

Olje og vannavkjølt K26 turbo, bruker litt olje, røyker i eksosen frem til motor er varm så gir det seg. Noe slakke inn og ut, regner med der er derfor det kommer litt olje gjennom. Nye lager/tetninger så er den nok bra igjen, har virket fint utenom dette. Samme vann og oljetilkobling som orginal K24, skal være bolt on på orginal AAN/ABY. Merk at luft inntak på turbo er litt mindre enn orginalt, men ikke mere enn at det blir tett med orginal innsugs slange.

 

Fant et repair kit til turbo :)http://www.ebay.co.uk/itm/KKK-K26-rebuild-repair-service-kit-Bmw-Audi-Fiat-Turbo-/320720527033?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aac6edeb9

 

Chippene har jeg brukt sammen med denne turboen og orginale AAN dyser og map sensor. Desverre litt usikker på hva som ligger i disse. Det står REVO 303HK på de, men det står også noe svakt med kulepenn som ligner på SM 330. Så om disse har blitt lagt innpå nye filer med 330hk SM-tuning oppsett eller er revo303hk oppsett, vet jeg ikke. Har fungert bra med turboen synes jeg, ladet 1,3-1,4, litt mer lag enn med K24, men bra mere skyv enn chippet K24, bra drag over hele registeret og jager mot rødmerkingen(mulig det lader mer med strammere wg fjør, for min har vært litt for slakk 0,3bar grunntrykk med N75 frakoblet).

 

Selges samlet, pris rundt 3 tusen/bud ?

 

Tlf: 90617089

 

K26 turbo(høyre) vs. K24

k26.jpg

turbo chip.jpg

brensle.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer chippene til 3b motronic hjerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forskjell på 3b og ABY/AAN desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte k26 turboen i 2,5 dieselblokk? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte k26 turboen i 2,5 dieselblokk? :D

 

Ikke behov for det desverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2500 inkl frakt for chipper og turbo ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris på kun turbo'a?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt til en som tok alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.