#1 Skrevet Oktober 4, 2012 Etter en handel av en ny A6 tidligere i år, syns jeg nå att jeg skulle hatt mulighetene til å få bilen litt lavere: rock :. Ettersom jeg har adaptiv luftfjæring, så kan dette sikkert gjøres med en programvare: rolleyes. På oppsett på bilen har jeg muligheter for å justere selv, men dette begrenser seg i de marginene som sitter inne i bilens oppsett. Finnes det noe som kan justere disse verdiene, slik at bilen kan bli lavere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 Dette går fint med VAG-com iallefall til og med 4F som gikk til og med i fjor. Fra 2012 mod skal det hvistnok ikke gå. men det har jeg ikke fått bekreftet fra noen, jeg vil tippe det bare er ett spørsmål om å finne rett kode... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2012 Som Rune over her skriver går det med VagCom på 4F - på de siste modellene må det gjøres via VAS, noe Møller (i Trondheim iallefall) uten problem er behjelpelige med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...