#1 Skrevet Oktober 4, 2012 Som topic sier. Hvorer det mulig å få tak i dette, om det i det hele tatt finnes ( Vet egentlig at det finnes, men vet ikke hvor)? Har prøvet ørten forskjellige fra eBay, men alle er jo oransje (selv om det står yellow) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 Hvis det ikke må være vanlig halogenpære, men led funker for deg. så kan du jo sjekke ut http://www.diodhuset.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2012 Har kjøpt såkalte "gule" dioder før ja, og de har nok dessverre også vært oransje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2012 jeg kjøpte gule dioder fra diodhuset til gamlebilen for å ha i blinklysa, og di var meget gule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 Har du noe bilde av det? Kanskje litt vanskelig å fange opp på kamera.. Jeg lurte på å foliere vanlige "hvite" w5w pærer, men da vil vel folien bare smelte.. spraye et lag med lakk på kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 har solgt bilen nå, men skal se hva jeg får til, kjenner nye eieren... - - - Updated - - - kan jeg spørre hva du skal bruke dem til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2012 Skal bruke dem i parklysene:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...