#1 Skrevet Oktober 4, 2012 Tidligere i høst så demonterte jeg hele bilen innvendig og tok ut teppet samt fikk tørket dette,åpna opp dreneringskanaler under bremsekraftforsterker og under batteri samt fuget den kassen rundt pollen filteret... Nå er det jaggu faen bløtt IGJEN bak førerstolen,altså ved beina for passasjer.. Hva i helvete er det som er feil med bilen? Blir vått når det regner.. Har soltak på bilen forresten.. Begynner å bli ganske lei nå,bilen fungerer perfekt ellers og er strålende fornøyd med bilen men drittlei at det kommer vann inn i kupen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2012 takluke på den?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2012 Kan det være at takluka ikke er tett mener du? Hvordan kan vannet komme inn under førerstolen da? Skjønner ikke hvor dette vannet kan komme ifra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2012 Jeg hadde det samme problemet, men på passasjersiden bak. Løsningen var så enkel at jeg irriterte meg over at jeg ikke sjekket nøyere første gang. Dørene lå ikke godt nok inntil når døren var lukket. Løsningen var å stramme de greiene jeg ikke aner hva heter, men som "låser" døren når du lukker den inntil. Altså den metallbrakket-tingen eller hva man skal kalle det. Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så kan jeg godt gå ut og ta et bilde av den dingsen jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2012 det jeg tenker er at dreneringen fra luka ligger feil så vannet renner inn i bilen...dreneringsrørene blir gjerne litt sprø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2012 Eller byttet frontrute og det ikke er skikkelig gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2012 Noen tips om hvordan jeg kan feilsøke på lurest mulig måte her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2012 dra av stolpedeksler,få noen til å stå ute med hageslange å fylle på med vann når du ligger inni å ser hvor det kommer fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2012 Gjennomføringen til vaieren man drar i for å opne panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2012 Ikke demonter en dritt, hageslange med lavt trykk, teip den fast på taket der du mistenker lekkasjen kan være, hs eller vs, foran eller bak. Vent ca 5 min,ta en titt. Siden det er bak førerstolen, kontroller list rundt dører,evnt drenering i dører (bare med vann),mellom dørtrekk og dørblad først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2012 Takk for tipset Erik Himle! Det var den proppen til panserwiren som hadde hoppa ut av sporet og vann fikk renne inn i et hull stort som en 10 kroning. Tok ut gulvteppet og fikk brukt byggtørke og avfukter på bilen i 1 dag så nåå er bilen tørr og fin igjen. Tusen takk for alle gode råd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...