#1 Skrevet Mai 1, 2005 Etter hva jeg har funnet ut er det sikring nr 4 som er for dette men den er like hel, å nada lys. Hvor finner jeg relet til dette. Har rs2 instrumenter men det skulle vel ikke ha noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 Etter hva jeg har funnet ut er det sikring nr 4 som er for dette men den er like hel, å nada lys. Hvor finner jeg relet til dette. Har rs2 instrumenter men det skulle vel ikke ha noe å si. Kan jo være selve instrumentet ditt som er gåent også, at 'banene' på kretskortet er brent feks. Du har ikke mulighet til å sette det i en annen bil, for å teste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 Det tviler jeg sterkt på men det kan jo hende. Har mer tro på rele som er def men. Det har virket helt fint før nemlig. Edit: Kan ikke være det for det samme gjelder for klokkene til oljetrykk,oljetemp mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 Bank, rikle, vri på lysjusteringspinnen. Kan veldig godt hende at den ikke fungerer helt optimalt. Det finnes ingen releer i forbindelse med instrumentbelysningen, kun at du kobler inn 12v på kretsen med lysbryteren. Og om den ikke er byttet, og fungerte før.. Ja da er det ikke den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2005 hadde samme problem på min 90q, der var det lysbryteren som var def. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2005 hadde samme problem på min 90q, der var det lysbryteren som var def. Har hatt to defekte slike på min 90, men da mista jeg bare kjørelysene. Begge gangene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2005 Nja kjørekomp har spennig det samme har klokka så tja virker ikke som det er bryteren heller. Får pelle det ut da å se etter hvor det blir av spenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2005 kjørecomputeren min fungerte, det samme gjort klokka, var bare belysningen som var død. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2005 Oki thanks da får jeg se på den da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...