Anbefalte innlegg

Lurer fælt på hvilke felger dette er.

 

20120926_122916.jpg

20120926_122931.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedline KBA41673 - modellnummeret står på felgen, bare å google litt smart så finner man svaret.

 

Vi har en egen tråd for hvilke felger er dette - den finner du her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svaret, men har prøvd google uten hell. Er som regel der jeg spør først :)

 

De speedlinefelgene du linket til er til opel, disse er 4x108. Og ligner ikke.

Har blitt sagt de ligner RH classic, men er anderledes senter på mine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedline KBA41673 - modellnummeret står på felgen, bare å google litt smart så finner man svaret.

 

KBA-nummeret er ikke et typenummer fra produsenten, det er et tysk godkjenningsnummer som er støpt inn i alle felger godkjent i Tyskland. KBA står for Kraftfahrt-Bundesamt og kan på en enkel måte sies å være tysklands svar på kjøretøyavdelingen til Statens Vegvesen eller Vegdirektoratet her hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KBA-nummeret er ikke et typenummer fra produsenten, det er et tysk godkjenningsnummer som er støpt inn i alle felger godkjent i Tyskland. KBA står for Kraftfahrt-Bundesamt og kan på en enkel måte sies å være tysklands svar på kjøretøyavdelingen til Statens Vegvesen eller Vegdirektoratet her hjemme.

 

Aha da lærte jeg noe nytt…

 

Om man googler det nummeret så kommer man frem til den dimensjonen på bildene over her. Googler man på bilder får man ett treff, og det er disse felgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en lur måte å gjøre det på, for hver felgtype og -størrelse har sitt godkjenningsnummer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha da lærte jeg noe nytt…

 

Om man googler det nummeret så kommer man frem til den dimensjonen på bildene over her. Googler man på bilder får man ett treff, og det er disse felgene...

 

Si meg, hva er likt med felgene? senter? nei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.