#1 Skrevet Oktober 5, 2012 Som tittelen sier sliter jeg med dårlig nærlys (H1) på 100en min med ettermonterte S4 lykter. Noen som kjenner til oppgraderingspærer eller andre tips for å bedre sikten? Er ikke interessert i å ettermontere xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2012 Monter et relekit så du får strøm direkte fra dynamo til lampene. Orginalt går det fra dynamo-batteri-sikringsboks-lysbryter-lampe. Så spenningsfallet er utav en annen verden... Når det er gjort så setter du i Osram Nightbreaker pærer... Bedre lys uten xenon får du ikke En annen ting kan være å rense linsene innvendig. Blir ofte litt møkkete etter 20 år på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2012 I værste fall er reflektorene i linsene ødelagt, med avflasset krom. Da blir det dessverre lite lys uansett hva du gjør. Alternativet er da å skifte ut lyktene. Jeg har til og med sett disse med plastreflektorer som har smeltet pga for sterke pærer (100 watt) og da er det ihvertfall ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2012 Se hva jeg fant : http://12v.org/audi/headlight_cleaning_procedure.pdf Denne her har jeg gjort selv og det be jammen forskjell! I tillegg til noen Osram 130% light pærer. De skal visstnok lyse bedre en night breaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...