Anbefalte innlegg

Som tittelen sier sliter jeg med dårlig nærlys (H1) på 100en min med ettermonterte S4 lykter. Noen som kjenner til oppgraderingspærer eller andre tips for å bedre sikten? Er ikke interessert i å ettermontere xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter et relekit så du får strøm direkte fra dynamo til lampene. Orginalt går det fra dynamo-batteri-sikringsboks-lysbryter-lampe. Så spenningsfallet er utav en annen verden... Når det er gjort så setter du i Osram Nightbreaker pærer... Bedre lys uten xenon får du ikke :)

En annen ting kan være å rense linsene innvendig. Blir ofte litt møkkete etter 20 år på veien ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I værste fall er reflektorene i linsene ødelagt, med avflasset krom. Da blir det dessverre lite lys uansett hva du gjør. Alternativet er da å skifte ut lyktene. Jeg har til og med sett disse med plastreflektorer som har smeltet pga for sterke pærer (100 watt) og da er det ihvertfall ødelagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.