Ålesund: Go-kart til uka?

Hvilken dag passer best?  

48 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer best?

    • Mandag
      5
    • Tirsdag
      5
    • Onsdag
      7
    • Torsdag
      7
    • Fredag
      6
    • Lørdag
      5
    • Søndag
      13


Anbefalte innlegg

Ja, da er det på tide å gjøre noe med all storkjefthet (?) om go-kart!

Skal vi prøve å få til noe denne uken?

Vet ikke når på dagen vi KAN kjøre, men noen her kan vel legge ut litt mer info?

Bør være 10stk. for å få nissepris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sia det ikkje va begrensning på kor mange kryss en kunne sette, så satte e på både mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.. Fredag og i helga kan bli verre viss e ska inn att til helga.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sia det ikkje va begrensning på kor mange kryss en kunne sette, så satte e på både mandag, tirsdag, onsdag og torsdag..

 

Det var litt av meininga, så tar vi den dagen hvor flest kan;)

Håper været også holder seg...

Hadde jo også vært kult å stukke til Molde og kjørt bak fjellet der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag er jo en findag, ingen andre ting å jøppå da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag kan faktisk funke ja! Oss langtvekkistan reisande kan heller komme utover litt tidligere da..

 

Gokart først, Peppes etterpå ! :D:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag er jo også fridag. kanskje det hadde gått an..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.........blir det nokke karting ??? :D Imorra e det jo fridag,fredag også e fridag hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel ut som søndag er mest aktuell?!...

Vet ikke hvordan det er med konfirmasjon og slikt denne dagen?!..for de som har slikt..

 

Jeg syns gokart og så pizza høres ut som en god plan:) Om ikke folk blir dritlei av hverandre da...:D

 

Noen som kjenner han fyren som driver kart`n? Bør vi ringe og bestille, eller`no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel ut som søndag er mest aktuell?!...

Vet ikke hvordan det er med konfirmasjon og slikt denne dagen?!..for de som har slikt..

 

Jeg syns gokart og så pizza høres ut som en god plan:) Om ikke folk blir dritlei av hverandre da...:D

 

Noen som kjenner han fyren som driver kart`n? Bør vi ringe og bestille, eller`no?

Ditta hørtes steike bra ut Rocco-Dag :D Rase litt fra se på gokart-bana før vi okkupera Peppes. Skal gi dokke ei skikkelig innføring i drifting med gokart hvis nokken ikke allerede har sett me i aksjon : ja : Går ikke fortest rundt bana men steike kor morsomt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk å sifra til me da!!!!! e har jo ikke internett for tida, så e e ikke alltid like oppdatert innpå her....

nokken som tar annsvar?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rocco-Dag:cool:

: doggy :

 

husk å sifra til me da!!!!! e har jo ikke internett for tida, så e e ikke alltid like oppdatert innpå her....

nokken som tar annsvar?????

 

Faen da, vi som hadde tenkt å slippe å se d.......: bh :

E du NOKKEN gang oppdatert da?? :D

 

Skal nok ringe deg, kosebamsen! Sees på GeeK i morra;)

 

 

EDIT:

Og om lykken smila til me, så har e fått på gullskona på ungen min:glad:

Her e en liten smakebit:

sciroccccccco.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nok en tur på gk i morra ja... vet ikke ka tid e skal ut da men.... blir sikkert ikke så alt for tidlig da men.... må bare ta de en tur..... med ei hjelpende hånd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E e klar for litt sladding på gokartbana på søndag før pizzamøte : rock : Flere som kunne tenkt se det også ??? Synes det var en bra plan e.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PÅL: Kjenner du han som driver go-karten? Kunne ikke du ringt og sjekket om vi får kjørt på søndag? Når på dagen, og slik?...så får vi bestille peppes mht. når gåo-kaaaart`n e ferdi'?!?!....

E e hvertfall klar for litt seriøs dårlig go-kart-kjøring....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må berre huske å skrive inn her når dokke finn ut ka som skjer, så e veit om e ska utover til kl 7 på peppes eller tidligare til gokart : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:(

Go-Kart er stengt idag, søndag:(

 

Åpent neste uke;

Mandag, Onsdag, Torsdag, Fredag....

 

 

Sorry for den sene varselen!

 

Blir pizza som vanlig på peppes idag kl.19.

Jeg kommer ikke før etter dere er mett og feite, da jeg skal på ÅÅÅÅÅÅ FFFFF KKKK!!!!!!!

 

Skal vi prøve å få til i løpet av uka heller?

Skriv inn ønsket dag her, så sparer vi oss en ny "avstemming"...har i hvertfall trua på go-kart......

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller mett og feit enn foppalkamp:D Jeg kommer 19:00. Etter mitt lille uhell i går har jeg fått fornyet tro på McGyver-tape: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHhaha....sant sant...

Får ta skorpa og restene kl.21 jeg da;)

 

Lite uhell?...kadde va noda? "uheldig" og tok med deg en plagsom russ i forbifarta?.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

onsdag er sikkert en bra dag eller????bare været er good så spiller d f*** roll..

bare d ikkje er på fredag å lørdag for da skal jeg til molde å sjå på bilcross...men da kan jo dokke komme til molde å kjøre:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tid det blir gocart kjøring?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.