#1 Skrevet Mai 1, 2005 Takk for bra oppmøte!! Kom 83 biler så dette var bra! legger ved noen "oversiktsbilder" Stor takk til Håkon Sandberg og Roger Kristiansen for kjempe god hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 woohoo dette har jeg ventet på i hele dag Legg ut bilder folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 her kommer ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 og ett til av Melissa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2005 et par bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2005 83 biler må være bra. Men, vi må få se flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2005 Her er litt fler siden du maser so fælt Tor Arne hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2005 Et par bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2005 Her er et litt bilde av deg og bilen Tor Håvard, har du noe i bilen som bruker strøm du da? 41xxxkm. Var bra med folk og det var et bra treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2005 Et par til... Kommer flere bilder på hjemmesiden min, men den krangler litt akkurat nå EDIT: Hjemmesiden ser ut til å være i orden nå. Adressen står i profilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2005 Et par....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2005 buhhuuuuu... jeg å ville vært her.... men men.. fortsett og legg ut bilder samt bilder over biler som evt vant premier osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2005 Her er det noen bilder til:) Var konge detta!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2005 Driver og upploader nå bare en liten stund igjen.. Men her er da ett bilde fra campen. Vi var så heldig og få besøk av en brannman.. (endte opp som vaskedame) Et kjempe bra treff!! I det fulle og det hele et treff for alle aldersgrupper. Tatt av: Svein Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2005 Knalltreff, heldige med været og alt som var. Helt toppers. Håper så mange som mulig kaster ut bilder Brannslukkningsapparat er "artig" ja.. Blir lissom "ikke noe rot av det heller!.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 1, 2005 Vi kjørte kolonne oppover og var vel en 12-15 biler alt i alt... Her har vi en liten pause mens vi venter på at Lars skal få skrudd fast f... eh, tannstangsfestene eller no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 1, 2005 Vaskekø... Luis vaska bilen til faren sin, leeeeeeeeenge... Når han omsider var ferdig så skulle han absolutt tørke den, før han vasket den en gang til for sikkerhets skyld til resten av gjengens begeistring... Her står vi da... Kjell lurer på hvor han har lagt svampen sin... Som sagt sto vi og venta på Luis en stund, men her ser Roger noe som kommer kjørende... På Fagernes har de ikke Rødruss, de har Burgunderruss.... Her kommer de kjørende i Burgunderrussebussen (puh) sin... De hadde også "hangarounds", denne fulgte etter Burgunderrussebussen hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2005 Først noen laaaave bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 1, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 1, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 1, 2005 Resten av bildene finner du HER Driver og laster opp fortløpende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 2, 2005 Da har jeg lagt ut alle mine bilder fra Valdres her: http://www.dworacek.no/Valdres_05/ Har blant annet bilde av ALLE premie vinnerne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 2, 2005 Kjempetreff! Var heldige med været også, noe som helt klart ikke gjorde det noe dårligere! Får prøve å legge ut noen bilder senere idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 2, 2005 Får benytte anledningen for å takke for treffet jeg også. Kjempebra! Herlig å komme igang med treffsesongen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 2, 2005 Luis var innom meg i går og sa det var et bra treff og bra org, bra jobbet valdres. Andreas sin golf og Ole Roger sin bora har blitt fete biler må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...