#1 Skrevet Oktober 6, 2012 Hei. eg har hatt ein hel del trøbbel med webastoen i golf 6 en. Bilen har vært inne ein gang og slettet feilkoder og ein gang for å bytte tenner og brennkammer. og nå tenner den ikke som den skal igjen og det lukter uforbrent parafin/diesel inni bilen, 3års garantien er gått ut, men brennkammer og tenner ble byttet før den gikk ut så regner med eg kan levere den inn på reklamasjon?? Noen gode tips for å få Webastoen til å vare regner med eg ein dag står uten fungerene og må betale selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2012 skudd i mørket men tror kortkjøring tar livet av webastoer etter erfaring med firmabiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2012 Er lite småkjøring med bilen bilr somregel min 2mil ellers 5-12mil. vis det isåfall er for kort må det finnes en måte å deaktivere den helt sånn at den ikke går på under småkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2012 Om det er en norsk bil har du jo 5 år reklamasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2012 Er bilen importert? Hvis ikke så har du 5års reklamasjonsrett på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2012 Er lite småkjøring med bilen bilr somregel min 2mil ellers 5-12mil. vis det isåfall er for kort må det finnes en måte å deaktivere den helt sånn at den ikke går på under småkjøring? Om du slår på eco på klima starter tileggsvarmeren ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2012 Om det er en norsk bil har du jo 5 år reklamasjon Er bilen importert? Hvis ikke så har du 5års reklamasjonsrett på bilen. Jepp Norsk bil så det er 5års reklamasjon satser på det går bra da. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2013 Jepp Norsk bil så det er 5års reklamasjon satser på det går bra da. Takk Jeg har problemer med min Webasto. Har fått beskjed om det som gjelder er 5 år eller 150 000 km. Min 2009 modell Passat har gått 240 000 km... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...