#1 Skrevet Mai 1, 2005 Da er det på nytt første torsdag i måneden snart! Som før ved Bunnpris på Sluppen klokken 19:00 VELKOMMEN! ---------------------------------------------------------------------------------- NB! Grunnet eksamenstid vil jeg neppe møte opp på lokallagstreff før det blir sommerferie i juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2005 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2005 og topic var også en fin ting å få med ja... bare "litt" sliten etter i går heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2005 Det er vel som det har vært...Treff 1 og 3 torsdag i mnd. Eller blir det bare 1torsdag heretter? Møter hvertfall opp nå på torsdag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2005 Ja da får du vite hvor ofte vi skal ha treff fremover. Blir vel deres nest siste her da nå Torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2005 Ja da får du vite hvor ofte vi skal ha treff fremover. Blir vel deres nest siste her da nå Torsdag. syns du det er noe å danse gledesdans over eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2005 Den dansen som lille cool gjør er bare en jeg alltid setter bak det jeg har skrevet. Beklager hvis du synes det var støtene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2005 Hehe , touchy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...