#1 Skrevet Oktober 7, 2012 Selger en hattehylle til a3 8p med solbeskyttelse. Ene festet på ene siden er løst. Men en selvgjengende skrue gjennom feste eller noe så funker den nok fint igjen. Selges da jeg ikke lenger har A3! Prisantydning: 500kr/bud Nypris på disse er svimlende 3500-4000kr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2012 Er den sort eller mørk grå? Og er den hel og pen utenom det knekte feste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2012 Tok bare noen kjappe bilder Igår. Den har stått i kjelleren noen år, pakket inn. Skal se over den etterpå så kan jeg gi deg svar og noen bedre bilder:) er åpen for bud også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2012 Den kommer fra a3 med sline og sort interiør og sort taktrek. Men om den er sort eller grå husker jeg ikke. Finnes de i forskjellige farger altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2012 Tok bare noen kjappe bilder Igår. Den har stått i kjelleren noen år, pakket inn. Skal se over den etterpå så kan jeg gi deg svar og noen bedre bilder:) er åpen for bud også Den er grei. Ja, min er grå. Men skulle ha byttet den, da den er slitt i kantene bak av en eller annen grunn. Var slik når eg kjøpte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...