#1 Skrevet Oktober 7, 2012 Heihei, jeg kjøpte meg en 1998 passat nå i sommer. Det er Highline og 4motion. Er veldig fornøyd med bilen bortsett fra en ting, den skulle ha blitt senket. Blir isåfall justerbart. Men bilen er egentlig i grei høyde bak, med tanke på veistanderen her jeg bor, men den er baktung. Lurte derfor på om bilen kan sportsunderstell fra den var ny ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2012 Disse bilene er generelt lavere bak enn framme, likt med mange andre VAG. Grunnen til dette vet jeg faktisk ikke, men kan fort ordnes med noen fjærer eller justerbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2012 Disse bilene er generelt lavere bak enn framme, likt med mange andre VAG. Grunnen til dette vet jeg faktisk ikke, men kan fort ordnes med noen fjærer eller justerbart. Ok, men hvis jeg setter på justerbart, kan den bli høyere, før jeg skrur den ned ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2012 Har du justerbart kan du velge høyden selv, det som er greit:) Seaten jeg hadde fær fikk jeg like høy som med org fjærer og dempere når det justerbare var justert helt opp.Dette kan være forskjellig fra bil til bil da men.Selv hadde jeg valgt justerbart på grunn av at man kan justere bilen til den høyden man selv vil ha. Med bare fjærer blir høyden permanent og hvis du syns den ble for lav så er alternativet og bytte fjærer igjen mye jobb.Noen justerbare senker mer enn andre så man må finne ut om mn vil ha n lowrider eller det holder med grei senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2012 En ting du må huske på er at når du kjører på hompete vei er at det vil huske mye mindre med stivere oppsett. På min gamle passat ( 97 mod ) så kunne jeg kjøre fortere over fartsdumper uten at det slo nedi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...